Francja, Normandia, Etretat i Honfleur

feat

W końcu zebrałam wszystkie zdjęcia z naszego wyjazdu i zaczynamy fotorelację. Tegoroczne wakacje spędziliśmy jeżdżąc po całej Francji. Zrobiliśmy ponad 6 tysięcy kilometrów i zobaczyliśmy tabun przepięknych miejsc. Dziś mam dla Was zdjęcia z Normandii z epickich klifów Etretat i malowniczego Honfleur. Dzięki fejsbukowym znajomym i ich poleceniom! Chciałam jechać nieco inaczej, ale po zgooglowaniu miejscówek zdecydowałam, że musimy zobaczyć choć ten kawałek Normandii i koniecznie Bretanię. Nie żałuję!

Koniecznie trzeba je zobaczyć- na żywo robią jeszcze większe wrażenie!

Honfleur jest słynne dzięki swojemy malowniczemy portowi, malowanemu przez wielu znanych malarzy- Courbeta, Boudina czy Moneta. Port wygląda jak namalowany, odbicia budynków w wodzie jak pociągnięte pędzlem. Gdyby tylko wyciąć tabuny turystów. Na szczęście większość tłoczy się przy porcie, kilka uliczek w bok robi się już luźno, nie wiem czemu bo jest po prostu uroczo. Zobaczcie sami!

Propozycje hoteli w Honfleur My zatrzymaliśmy się w tym hotelu nic szczególnego, dobre ceny, mają basen. W trakcie całej podróży natrafiliśmy na kilka hotelowych perełek, więc ten nasz hotel wspominam jako poprawny 🙂